RECENZIA: Motivačný diár 2021

15:15

 Ahojte, 

prajem vám krásny deň. Ja sa vám dnes hlásim zase so super novinkou a to mojim obľúbeným motivačným diárom od najlepšie firmy I can Academy


Ich motivačné diáre používam každý rok, pretože v noc nájdem všetko čo potrebujem plus ešte niečo navyše. Ja som veľký milovník citátov a v poslednej dobe som v stave, keď potrebujem dosť veľa motivovať. Preto u mňa iný diár ani neprichádza do úvahy. 

Teraz vám tradične predstavím čo všetko môžete v diári nájsť. 

Všetky diáre začínajú samozrejme osobnými údajmi a potom krátkym návodom ako diár používať. 





Všetky diáre majú vždy na začiatku mesiaca komplet prehľad a potom už klasicky prehľad po týždňoch. Sem-tam sa v diári vyskytne nejaká hra, alebo úloha ktorá vám spestrí deň a používanie diárika. Za mňa je to úplne auper pretože vždy sa teším aké prekvapenie na mňa a kedy vyskočí. 

Na každej strane ale môžete očakávať nejaký super citát či už na motiváciu alebo povzbudenie.









Ako to už u diárov býva, na konci je miesto na vaše poznámky, myšlienky, obľúbené citáty, alebo si tak len tak môžete niečo nakresliť. Predstavivosti sa medze nekladú.



Ak ma sledujete viete, že tieto diáre sú každý rok mojimi favoritmi. Keďže sa blížia Vianoce, diár môžete pre niekoho zaobstarať ako darček. Ja len dúfam, že ho budeme potrebovať viac ako diár na rok 2020.

 


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou