RECENZIA: Krém La Roche - Posay

19:28

Čaute,
dnes som sa rozhodla urobiť recenziu na krém La Roche - Posay Effallar duo. Možno nie je veľmi populárny, neviem, ale ja som sa s ním stretla iba nedávno.
Mám dosť problematickú pleť a preto mi mamka z výletu priniesla niečo užitočné a to bol tento krém. Je kupovaný v lekárni a síce ho mám asi tak štvrtý deň musím povedať - NAOZAJ POMÁHA.



V pribalenom letáčiku hovoria, že už po dvoch použitiach bude pleť menej začervenaná. Zdalo sa mi to prehnané, ale ono to fakt funguje. Používam ho podľa návodu - ráno a večer na očistenú pleť a už teraz vidím rozdiel. Pleť jemne zmatňuje, ale NEKRYJE! Môže sa tiež používať ako podklad pod make up a veľké plus je, že pleť sa vôbec neleskne hoci ju hydratuje.
Keďže som aj jedna z tých, čo si n tvár nemôžu "načapať" hocijaký krém, lebo sa mi hneď objavia vyrážky, alebo začervenanie, musím používať iba určité typy kozmetiky a tento krém k ním patrí.
V lekárni stál kolo 15 € ale myslím si, že sa určite oplatí investovať do ňho :)




Máte niekto skúsenosti s týmto produktom? Ste s ním spokojné? 






You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou