My favourite serials

13:07

Ahojte,
len v skratke - aby ste vedeli som veeeeeeľkym fanúšikom seriálov. Mám ich rozpozeraných dosť veľa a zopár som už aj dopozerala tak dnes by som vám chcela predstaviť zopár tých, ktoré ma ešte neomrzeli, alebo ma začali baviť a pozerám ich teraz.



1. PRETTY LITTLE LIARS


Len narýchlo k tomu. Myslím si, že tento seriál je v poslednej dobe veľmi obľúbený hlavne medzi teenagermi. Ja osobne som ho začala pozerať skoro pred dvoma rokmi a doteraz ma neomrzel, hoci si myslím, že v poslednej dobe už to trochu preháňajú s tým "oživovaním." Pred rokom ho so mnou začala pozerať aj moja mamka a je z neho nadšená. 

2. GLEE

Tak k tomuto seriálu som sa dostala prostredníctvom mojej kamarátky. Už dávnejšie som videla zopár častí, ale pravdupovediac veľmi ma nenadchol, no na odporúčanie kamarátky som mu dala šancu a vôbec to neľutujem. Začala som ho sledovať minulé leto a keďže som mala prázdniny, 3 série som zhĺtla za necelé 2 týždne. Asi mesiac sa naším domom ozývala hudba iba z glee, a tak aj tento seriál začala pozerať mamka.

3. HART OF DIXIE

Tento seriál som začala pozerať len nedávno. Počula som o ňom síce skôr, ale pustila som sa do ňho až keď ho začala vysielať televízia doma a musím povedať, je úplne super. Zachytáva taký ten malebný život v malom mestečku + je to o mladej doktorke. Jednou z príčin, prečo sa mi tento seriál tak zapáčil je aj to, že sama uvažujem o štúdiu na medicíne a preto je to pre mňa proste úplne najlepší seriál doteraz. Dozvedám sa tam veľa vecí z medicínskeho hľadiska, no nechýba ani menšia lekcia v hľadaní pravej lásky, čo musím povedať by sa mi teraz zišlo.

4. THE VAMPIRE DIARIES

TVD. Čo dodať. Upírske pozerám už dlho a ak mám byť úprimná, v poslednej dobe sa mi to čím ďalej tým viac prestáva páčiť. Už tam asi všetci umreli a zase žijú...neviem no ale myslím si, že to zbytočne naťahujú. 

5. THE ORIGINALS

Keď som sa dozvedela, že cw stanica začína vysielať seriál Originals veľmi som sa potešila. A prečo nie? TVD ma pomaly prestávali baviť a rodinu Mikaelson-ových som mala najradšej tak som sa do toho pustila. Myslím si, že je to lepšie ako TVD no uvidíme ako to bude pokračovať. Občas tam sú však dosť brutálne nechutné scény.

6. THE CARRIE DIARIES

Síce niesom veľká fanúšička Sex and the city, tento seriál som si veľmi obľúbila a myslím si, že je vhodný pre všetky dievčatá ktoré milujú New York, módu, lásku a občas aj intrigy. Dúfam, že sa dočkám aj 3. série.

7. NEW GIRL

Keď sa mám priznať, ani sama neviem prečo pozerám tento seriál. Hoci hľadám rôzne dôvody, napadne mi akurát ten, že sa pri tom neskutočne veľa nasmejem.

8. THE BIG BANG THEORY

Povedzme si úprimne - Kto nemiluje TBBT a Sheldona? Milujem tento seriál. Je skvelý ako na odreagovanie tak aj na naučenie a keďže je moja mamka fyzikárka tento seriál je pre mňa ako stvorený.

*Myslím si, že to je všetko zo seriálov, ktoré práve pozerám. Čakajte však aj príspevok so seriálmi, ktoré som pozerala a už skončili, alebo ma veľmi nezaujali. 
Ak niektorý z nich pozeráte kľudne na ňno napíšte svoj názor do komentárov alebo mi odporučte nejaký nový :) budem rada






You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou