FOTOBLOG: Banská Bystrica

13:05

Ahojte,
zdravím vás s ďalším fotoblogom. Dnes však zo Slovenska - konkrétne z Banskej Bystrice. Nothing special, ale bolo tam krásne.





Už dlhšie som plánovala navštíviť sesternicu, ktorá tam už tretí rok býva a tak sa plány stali skutočnosťou a dohodli sme sa, že konečne prídem. Rýchlo som sa pobalila a utekala som na autobus - dobre nie utekala, lebo ma mamka musela odvies do Prešova, aaale podstata neušla :D
Cesta trvala asi 4-5 hodín, ale ubehla mi rýchlo, pretože cestou boli naozaj krásne dedinky a tak som sa kochala krásnou prírodou a deninkami s čisto drevenými domčekami. Bolo to super.
No dobre dobre to by stačilo, šup sem s fotkami ;)
Enjoy!  

kráásne námestíčko

a zasa

cesta na "dolnú" ulicu na námestí

pamätník SNP


nezvyčajný rodinný domček istého architekta :) ako z rozprávky

výhľad na celú BB z Kalvárie

Dúfam, že sa vám páčilo.
A teraz k veeľmi dôležitej otázke - aký post by ste chceli na budúce? Aspoň približne, že aký štýl a tak...vďaka



You Might Also Like

1 komentárov

  1. Bola som tam asi pred dvoma- troma rokmi na školskom výlete. Je to veľmi pekné mesto a dúfam že tam ešte niekedy zavítam :) A vlastne už som tam bola aj v nemocnici, ale to som nevnímala lebo bola už tma a potom som bola rada že som konečne naspäť na Donovaloch :D

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou