Zamyslnie? Čo siiii....len moje trápne myšlienky.

11:56

Ahojte,
aj na vás už pomaly dolieha to, že prázdniny už končia? (nie nebude to žiadne ďalšie back to school :D) Ja mám síce do školy ešte nejaké tie tri týždne ale aj tak! Myslím, že žiadne prázdniny neubehli taaaaak rýchlo (a cez žiadne prázdniny nebolo také hnusné počasie, aby ste chceli aby ubehli, ako cez tieto.) Dobre, určite som nechcela aby ubehli nech bolo akékoľvek počasie - som predsa študent! :D
No dobre...



Výška mi začína 16.9. a ja už ani neviem či sa teším....ach výška...kedysi som s predstavovala aké to bude...a teraz? Už ani neviem, čo s mám myslieť. Je to také aké som si to predstavovala? Budem mať čas aj na niečo iné okrem učenia? Fúúúha, asi to ma desí najviac. Žiadne prechádzky, žiadny nový seriál (stačí mi tých 15 rozpozeraných), žiadne party (akoby som bola nejaký party maniak -_- to vonkoncom nie! Vlastne mi party až tak chýbať nebude, a viem, že pár ich tam isto zažijem :D)
Celé toto leto ma ťahalo niekam k moru, alebo na poznávačku...a kde som bola? Nikde za hranicami (teda okrem Poľska minulý týždeň - nááákupyyy!) A keď to už - už vyzeralo, že to bude Paríž, nevyšlo to :( no nevadí...vyjde budúci rok :)
Prepáčte, ak vás nebaví čítať výlevy mojej duše :D, ale keďže som jedináčik....nikto iný okrem vás to počúvať nemôže :/
Ešte vám pridám zopár random fotiek, aby vám ešte aspoň trošku pripomínali leto a jedno naaaajsuper video, ktoré stojí za to pozrieť si :D
Enjoy!










Dúfam, že sa nasmejete minimálne toľko ako ja :D



You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou