Každý z nás môže pomôcť #DASATO

20:38

Ahojte,
ako to už býva zvykom, leto sa blíži a počasie sa zhoršuje. Dúfam, že sa čoskoro umúdri a konečne sa trošku opálim lebo to skúškové spôsobilo, že som biela ako huska, keďže som nikde ešte nebola.
Rozmýšľala som o čom bude ďalší zo série eko #DASATO článkov a inšpirácia prišla práve tam, kde som to čakala asi najmenej.



Ako každý rok, ani tento to po skúškach nebolo inak a zase som prvý víkend bez učenia využila na nákupy. Mám veľmi rada tento typ nákupov, pretože vtedy sú už výpredaje, takže nakúpim celkom lacno a navyše aj keď viem, že už mám toho dosť, vždy si poviem "alee veď si to zaslúžim za odmenu" a tak kupujem a kupujem. Tento rok však len tak miernejšie pretože tie veci už nemám kam ukladať. No ale prejdime už k hlavnej téme, a tou sú - NÁKUPNÉ TAŠKY!
Ja som typ človeka, ktorý má v kabelke alebo ruksaku vždy hodenú LÁTKOVÚ nákupnú tašku, pretože nikdy neviem kde sa ocitnem. Napríklad keď idem zo školy skoro vždy si idem nakúpiť potraviny na ďalší deň. A tak sa taška vždy zíde. No nie vždy to tak u mňa fungovalo. Začala som s tým asi pred 5 rokmi a poviem vám bolo to to najlepšie rozhodnutie. Jasné, nemôžem povedať.že klasickú igelitku od vtedy nevezmem do ruky, ale snažím sa to obmedziť ako sa len dá.
Tento aj minulý víkend som si v nákupných centrách všimla, že nie vo všetkých obchodoch sú tašky zadarmo ako to bývalo zvykom. Napríklad v jednom nemenovanom obchode si za tašku pýtali 0,30€. Moja prvá reakcia bola "fúúú toľko za obyčajnú tašku? Nie ďakujem, mám svoju." Potom som si uvedomila, že je to tá správna reakcia. Podľa mňa je to jeden z krokov k tomu, aby si ľudia uvedomili, že nadmerné množstvo igelitových tašiek neprospieva nikomu z nás. Taktiež sa mi páčia obchody, kde namiesto igelitových tašiek používajú tašky papierové. Podľa mňa je to stále lepšie ako tie nekonečné množstvá plastu.


Ja som sa už tretí rok na našich kariérnych dňoch tešila na super eko tašku a tento tok som ju konečne získala a už ju nespustím z ruky. Takže toto je momentálne moja No. 1 plátnená taška, aj keď doma ich mám samozrejme viac.
Akú máte s taškami skúsenosť vy? Beriete si automaticky tie, ktoré vám v obchode ponúknu? Alebo si nosíte svoju?

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou