Preži školský rok plný motivácie!

19:41

Ahojte!
Prajem krásny deň. Aj vy ste tak dlho čakali na leto a teraz nadávate, že je tak strašne horúco? Ja občas áno. Hoci mám veľmi rada leto, tieto horúčavy ma zabíjajú.
Tieto dni mi ale spríjemnili úžasní ľudia z I can Academy, ktorí mi poslali ich novinku - školský motivačný diár, a ja mám tu česť vám o ňom dnes napísať a priblížiť vám jeho krásy.
Musím sa priznať, že hoci zbožňujem všetko od I can Academy, tieto školské motivačné diáre sú  moja srdcovka.



Ako to už býva zvykom, nesklamali a diár vyzerá úžasne. Keďže študujem farmáciu, motivácie nikdy nie je dosť, pretože táto škola, nie že nie je prechádzka ružovou záhradou, ono je to úplné peklo. Keď sa mi školský motivačný diár dostal do rúk prvýkrát, povedala som si, že síce je super, ale rozhodne neprinesie toľko motivácie ako sľuboval. Opak je pravdou, a toto je už môj tretí a dúfam, že nie posledný diár.
Tentokrát je dizajn ukľudňujúci zeleno-žltý. Nechápem ako môžu každý rok vymyslieť niečo nové, keď už ten prvý bol parádny. Ale stále prekvapia.
Prehľad dní je taký ako u ich diárov býva zvykom, ale ja som s tým naprosto spokojná.
Veľmi rada by som vám tu opisovala všetky jeho pozitívne stránky, ale obraz je viac než tisíc slov a tak vám tu pridám fotky aby ste videli o čo prichádzate.











 Tak čo, páčil sa vám? Ak áno, kúpiť si ho môžete TU.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou