Bylinková záchrana pre vaše vlasy

20:19

Ahojte,
prajem pekný slnečný no už chladný septembrový deň. Nechce sa mi veriť, že už je za nami polovica septembra. Akoby včera začalo leto a "puf" už je po ňom.
Pevne verím, že ste si leto užili naplno a do školy ste vstúpili (alebo vstúpite) tou správnou nohou. Leto nám so sebou prinieslo nie len radosti, ale aj menšie strasti. Zatiaľ čo my sme oddychovali a chytali bronz na slnku, naše vlasy mierne (niektoré možno trošku viac) trpeli. Musíte uznať, že hoci je leto naozaj super, naše vlasy vtedy naozaj trpia. Nie žeby v zime pri vysokých mrazoch netrpeli tiež, ale mám pocit, že po lete mám vlasy zničené úplne najviac. A akoby nestačilo, že slnko si na nich už vybralo svoju daň, prichádza jeseň a s tým spojené vypadávanie vlasov. Chúďatká naše!
Ja mám vlasy naozaj dosť dlhé a tak sa o nich musím poriadne starať. Vyskúšala som už mnoho vecí a o jednej vám dnes idem napísať. Tak poďme na to.

Ako už z názvu vyplýva, pôjde o niečo bylinkové- konkrétne ide o šampón značky TianDe. Veľmi som sa potešila, že som mohla vyskúšať novú vec s obsahom prírodných liečivých látok.
Šampón je zo 100% rastlinných výťažkov bez farbív a parabénov. Obsahuje panthenol, ktorý má výborný vplyv na pokožku hlavy.


Z byliniek sa v šampóne nachádzajú výťažky z harmančeka, skorocelu a materinej dúšky. Tieto bylinky napomáhajú rastu vlasov, dodávajú vlasom lesk a predchádzajú vypadávaniu.
Z mojej skúsenosti môžem povedať, že šampón naozaj splnil sľúbené. Vlasy mi síce stále trošku vypadávajú, ale to pripisujem tomu, že sa blíži jeseň a začínajú pomaly stresy.
Síce sa mi zo začiatku zdalo, že vlasy mám po použití šampónu suchšie, po viacnásobnom použití som zistila, že stačilo počkať aby si vlasy zvykli. Teraz sú naozaj krásne lesklé a jemné. A voňajú tiež nádherne.




Ak to teda zhrnieme, vlasy sú naozaj super, ale dajte tomu čas. Nečakajte zázraky po prvom použití.
Poznáte značku TianDe??


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou