Recenzia: Srdce ženy 2020

20:44

Ahojte,
prajem pekný deň! Ako sa dnes máte? Leto sa už skončilo a pomaly sa začínajú v obchodoch a na uliciach skloňovať slová ako sviatky a Vianoce. S tým však prichádza aj Nový rok. A viete s čím je najlepšie Nový rok začať? Predsa s diárom. A nie len takým obyčajným. Rovno pre ženy a ešte lepšie, že rovno zo srdca. Asi už tušíte, že hovorím o novom diári pre ženy Srdce ženy 2020.



Keď sa mi diár dostal do rúk veľmi som sa potešila. Nie len tým, že budem mať zase svoj obľúbený diárik na ďalší rok, ale aj tým, že je v mojich obľúbených farbách a to v nádhernej modrej a ružovej.
Ako prvé som skontrolovala, či je na poslednej strane antistresová omaľovánka. Tú mám totiž najradšej. No a viete čo? Ona tam naozaj zase bola. Z toho mám obrovskú radosť.
Diár obsahuje presne to, čo som od neho očakávala a som veľmi rada, že sa na I can Academy môžem v týchto veciach spoľahnúť, a vždy tam nájdem to čo potrebujem a na čo som už zvyknutá.
Úvodné strany sú venované osobným údajom, návodom na používanie a prehľadným kalendárom na celý budúci rok, takže si môžete rýchlo naplánovať a zapísať podrobný program.





Ďalej nájdete menštruačný kalendárik, ktorý je typický jedine pre tento ženský diár. Samozrejme nesmie chýbať detailne porozdeľovaný každý mesiac na jednotlivé týždne. Ako sme už u týchto diárov zvyknutí tešiť sa môžeme na stránky s motivačnými citátmi alebo s úlohami či hrami. Na konci mesiaca nájdete vždy zhodnotenie daného mesiaca plus niečo, čo by ste chceli dosiahnúť  budúci mesiac. Veľmi sa teším, že vždy vymyslia niečo nové čo ma stále poteší a nakopne na ďalšie dni aj keď si myslím, že je môj život na nič. Možno to znie ako klišé, ale je to naozaj pravda. Občas sa stáva, že som s nervami v koncoch, alebo mám proste len zlú náladu a nemám energiu na nič. Vtedy nemám chuť ani myslieť na nasledujúci deň či nebodaj týždeň. Stačí však pozrieť sa do diára, prečítať si nejaký citátik, alebo si len vymaľovať kúsok zo spomínanej omaľovánky a hneď mám lepší deň.









Ako som si to už za tie roky overila, tvorcovia z I can Academy ma nikdy nesklamali a myslím si, že ma ani nikdy nesklamú.
Už čoskoro sa totiž môžete tešiť na recenziu na ich parádnu ekologickú plátnenú tašku. V tejto eco-friendly dobe je tá taška proste niečo čo chceš!


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou