Vašich 101 dní k zdraviu

14:02

 Ahojte,

leto sa nám pomaly končí a s ním prichádza počasie kedy sa nechce nič. Sama na sebe vidím, že už týždeň len ležím, čítam a sem-tam keď práve neleje sa dokopem ísť si aspoň zabehať. Rozhodla som sa, že je najvyšší čas začať vypĺňať skvelý denníček, a to 101 k zdraviu. Pochádza z dielne I can Academy, takže čakajte zaručenú kvalitu. No idem vám ho ukázať nech nezdržujem.


Neviem prečo, ale so zdravím sa mi spája zelená farba a preto som už z obalu bola nadšená. Ak ste nejaký diár z I can Academy mali, viete, že vždy začínajú návodom na použitie. Ani tu to nie je inak, čo je dobré, pretože neide o klasický diár a tak viete, čo môžete očakávať. 




Samozrejme vnútro je plné krásnych citátov a motivácii. Potom čo si pozriete návod to už ide jednoducho a proste vypĺňate to, čo sa pýtajú, dávate si ciele a spätne si prezeráte čo sa vám podarilo, a kde sa treba naopak zlepšiť. 

Strany sa viac menej opakujú, avšak zaznačujete si tam vždy dátum takže nevynecháte ani deň. Po určitých dňoch vás čaká povzbudenie, že ste sa dostali napr. po 20. deň a s tým vždy aj niečo zaujímavé a iné ako po iné dni.








Je to skvelá vec ako sa dokopať robiť niečo pre svoje zdravie. A to nemyslím len to fyzické, ale aj psychické, pretože to je častokrát ešte dôležitejšie a veľakrát ani nevieme ako sme na tom psychicky zle. Verte mi, viem čo hovorím. 



Tento denník mi pomohol zamyslieť sa nad tým kam smerujem a uvedomiť si mnoho detailov, ktoré som pevne rozhodnutá zmeniť len čo sa bude dať. 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou