Nohy v pohodlí - základ spokojnosti.

13:00

 Ahojte, 

krásny horúci letný deň prajem. Aj vy tieto dni len tak prežívate? Ja áno, aj keď som veľmi vďačná za to, že je teplo, lebo o tom predsa leto je. 

Čo je pre mňa ale v tomto období úplný trest, tak tým sú nepohodlné topánky. Lepšie povedané, otrasné topánky, ktoré tlačia pri každom kroku. Aj teraz mam nad pätou viac otlakov a krvavých fľakov ako kože. Takto si ja teda leto nepredstavujem. Včera som si šla trošku poleňošiť do bazéna na záhradu a 10 minút som híkala od bolesti ako ma tie otlaky štípali keď som ich namáčala. 

No čo už. Aspoň mám výhovorku, že sa môžem obzerať po nových topánkach. A poďme rovno na nejaké inšpirácie. Oslovil ma eshop footshop.cz tak sa poďme pozrieť na to, čo ponúkajú. 

Ako prvé som hľadala inšpiráciu na nejaké bežecké tenisky, keďže momentálne dosť cvičím tak aby boli nohy ako v bavlnke. Zapáčili sa mi tieto, tak snáď si ich niekedy v budúcnosti zadovážim.


Teraz sa poďme pozrieť na nejaké topánky na bežné nosenie do mesta či práce. Ja mám rada pohodlie, avšak všetko musí byť v súlade s módou a doladené s oblečením. Našla som takéto niečo, čo by sa mi do môjho šatníka hodilo. 




Tak toto by bolo zopár mojich wishlistových úlovkov. Ak si však plánujem nejaké z tých topánok zaobstarať, mala by som sa porozhliadnúť takisto po novom botníku. Tie sa mi zase zapáčili na bonami.sk a tak vám sem hodím mojich favoritov. 


Takéto niečo by sa mi veľmi páčilo, aj keď ak by som chcela uskladniť všetky moje topánky, potrebovala by som aspoň 10 takých úložných lavíc. No čo už, musím niečo vymyslieť.
Aj vy máte doma tristo párov topánok a aj tak nosíte tak max. 5-10 párov stále dokola? 








You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou