Ďalší zázrak z dielne CERAVE

10:52

 Ahojte,

krásny deň všetkým. Ako sa dnes máte? Ja mám 1 deň voľno a potom znovu makám takže vám sem idem napísať o najnovšom prírastku do mojej Cerave rodiny.

Doma mi došiel čistič na pleť, a tak som sa už dlhšie rozhliadala po novom. Internetová lekáreň najlekaren.eu má naozaj široký výber, preto bol celkom boj vybrať ten pravý, ktorému by som dala šancu. Už dávnejšie som mala vzorky Cerave SA čistiacej emulzie, no keďže ja mám pleť skôr suchú a citlivú, rozhodla som sa, že vyskúšam klasickú Cerave hydratačnú čistiacu emulziu. Poviem vám, rozhodne to nebol krok vedľa.


Mojej pleti naozaj nesadne len tak ledačo a preto som sa na začiatku trochu bála, no čo už by sa len dalo pokaziť s produktom, ktorý sľubuje hydratáciu, pleť čistí od makeupu a nečistôt a navyše je úplne bez parfumácie? Samozrejme, že nič.

Ako to už u Cerave produktov býva, aj tento obsahuje telu vlastné ceramidy. Jemne čistí a hydratuje a nenarúša pri tom kožnú bariéru. Emulzia je vhodná na telo aj tvár. Ja ju momentálne používam na celé telo, pretože s blížiacou sa zimou je moja pokožka úplne ako sušienka (asi už cíti že o chvíľu sa budú vypekať vianočné sušienky a tak sa na to pripravuje :D)


Jedno obrovské plus u všetkých Cerave produktov je to, že sú hypoalergénne a ako som už spomínala bez parfumu. Táto emulzia je dokonca aj bez mydla, čiže nepení. Zo začiatku som z toho bola trochu zmätená, lebo mi akosi nesedel fakt, že niečo čo nepení dokáže vyčistiť pokožku. Opak je pravdou a pri aplikovaní tonera bol vatový tampón čistý ako nikdy predtým. Samozrejme ak mám makeup, vždy sa predtým odlíčim micelárkou, alebo odličovacím balzamom a až potom čistím pleť emulziou. Po umytí je pleť jemná, zhydratovaná, svieža a hlavne necítim žiadne pnutie na aké som bola "zvyknutá" u iných prípravkov. Na záver ešte vždy nanesiem krém a SPF. Momentálne v chladnom počasí je to tiež Cerave hydratačný krém, o ktorom vám napíšem v ďalšom príspevku.

A čo vy a Cerave? Neverím, že ešte existuje niekto kto niečo z tejto značky neskúšal. Ake máte skúsenosti?



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou