RECENZIA - Srdce ženy 2022

21:16

 Ahojte,

krásny večer všetkým. Ako sa dnes máte? Ja som konečne po takmer týždni 12 hodinových služieb doma z práce a čaká ma už len oddych a tak som sa rozhodla, že tento čas využijem aj na to aby som vám predstavila nový diár Srdce ženy 2022


Ako iste viete, je o mne známe, že som veľkým milovníkom diárov z dielne I can Academy, a preto nie je divu, že sa ku mne dostal aj tento najnovší. Na fotkách uvidíte, že aj môj kocúr má ten istý názor čo ja a do diára sa hneď zamiloval aj on.

Diár Srdce ženy sa od klasickým motivačných diárov trochu líši. Je vyrobený pre jemnú ženskú dušu a sú tam nachystané motivácie a úlohy, ktoré nás ženy podporujú v tom ako byť sebavedomou, silnou a nezávislou osobou. 


Veľmi sa mi páči farba, ktorú vybrali pre tohtoročnú verziu. Krásna jemná hnedá mi príde hrozne elegantná a aj keď som si myslela, že som zástankyňou ružovej, tento dizajn sa mi zatiaľ zo všetkých diárov Srdce ženy páči najviac. Veľmi mi vyhovujú aj rozmery diára, ktoré sú oproti klasickým motivačným diárom o trochu väčšie. 

Diár začína ako vždy úvodnou stranou kde si vypíšete osobné údaje, nasleduje malý návod čo kde nájdete a potom už nasledujú tradičné úlohy, plánovače, celoročný prehľad a menštruačný kalendár. 








Vždy na začiatku každého mesiaca je veľký prehľad dní s okienkami, kde si tie najdôležitejšie veci môžete hneď zapísať. Potom nasleduje rozpis týždňa s mnohými riadkami pre každý deň, kde sa zmestí naozaj všetko. Ja si vždy do toho mesačného rozpisu píšem rozpis mojich služieb v lekárni a veľmi mi to pomáha keď to mám takto pekne pokope.





Som rada, že tvorcovia neupustili ani od myšlienky s motivačnou omaľovánkou, pretože na tú sa ja vždy teším najviac. 


Myslím si, že s týmto diárom bude spokojná každá jedna žena, a kto vie? Možno že aj nejaký ten muž. Ak by vás zaujal a ešte ho nemáte, kúpiť si ho môžete TU




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou