Krásna pleť so značkou SAVON

18:28

 Ahojte,

po trošku väčšej odmlke sa znova hlásim s príspevkom. Plánovala som ho napísať už skôr, ale bola som na týždeň v Amsterdame a tak príspevok musel počkať. Verím, že čoskoro si nájdem čas aj na príspevok o mojich cestovateľských zážitkoch a skúsenostiach. Dnešok však venujem super skvelej slovenskej značke SAVON


V skratke čo to Savon vlastne je. Je to slovenská značka prírodnej kozmetiky, ktorá je vyrobená z kvalitných surovín a byliniek priamo zo záhrady. Je bez obsahu palmového oleja. Všetky výrobky sú ručne balené v ekologických obaloch a to si z celého srdca cením a vážim. 

Dnes vám niečo poviem o prvých 2 zázrakoch, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Prvým je pleťový olej s anti aging účinkom s opunciou a koenzýmom Q10. Tento som dala testovať mojej mamine, ktorá olejčeky na pleť miluje a je pri nich dosť vyberavá. Priznám sa, že keď sme ho spolu otvorili, očarila ma krásna vôňa, a tak som neodolala a olejček som pár dní skúšala spolu s ňou. Musím povedať, že aj keď mám na niektorých miestach pleť mastnú, olej tento pocit nezhoršoval, ba skôr mi prinášal akýsi ukľudňujúci účinok. Pleť som mala hladkú, jemnú a hydratovanú. Mamkina pleť je po cca mesačnom testovaní krásne vyhladená, dokonca som spozorovala vyplnenie jemných vrások. Určite odporúčam všetkým ženám, ktoré na sebe už spozorovali prvé vrásky. Je to naozaj zamatový zázrak. A tá vôňa! 



Ďalším produktom je moja záchrana v tomto zimnom období a to regeneračný krém s medovkou a verbenou a bambuckým maslom. Krém je možné používať ako na tvár tak i telo. Vďaka bambuckému maslu je pokožka skvele hydratovaná a bylinky zase plnia úlohu regeneračnú. Tento krém má nielen regeneračné, ale aj upokojujúce účinky. Medovka v kombinácii s verbenou okrem iného upokojuje telo i myseľ, pomáha pri bolestiach hlavy a načo ho využívam ja - upokojuje pred spaním. Každý kto ma pozná vie, že ja mám so spánkom veľké problémy a tento krém mi ich pomáha trošku zmenšovať. Super vec, ktorá nikdy nesklame a nikdy neprestane nádherne voňať. 



Ako ste na tom so SAVON značkou vy? Poznáte, alebo plánujete vyskúšať? 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou