Maj štýl s Astratex-om

10:27

Ahojte, 

ako sa dnes máte?  Ja som sa práve vrátila z Kodane, ktorá je už krásne vianočne vyzeobená, a tak mi napadlo, že vám napíšem článok o mojej poslednej objednávke a zároveň vás možno inšpirujem na vianočný darček. 


Dnešný článok bude o mojej objednávke z Astratexu. Mnohí ste o ňom už určite počuli. Možno si myslíte, tak ako som si myslela aj ja, že astratex je čisto o spodnej bielizni. To však nie je pravda. 

Majú široký sortiment športových legín, športových podprseniek, pyžiam, županov a roznych drobností do domácnosti. 

Ja som si tentokrát vybrala športové legíny, gaťky a samozrejme pyžamo, pretože čo by to boli za Vianoce bez pyžama pod stromčekom. 

Ich eshopová stránka je prehľadná a orientuje sa na nej veľmi ľahko. Rýchlo som si našla kategórie, ktoré ma zaujímajú a mohla som si vyberať. Tu nastal prvý “problém”. Veď tam je toho toľko krásneho, že najradšej by som si kúpila polku zo všetkého. Po naozaj dlhom rozmýšľaní som si ale vybrala mojich favoritov. Idem vám ich teda ukázať. 






Ako prvé vám ukážem športové legíny, pretože tie som si vybrala ako prvé. Zamilovala som sa do nich na prvý pohľad a potom keď prišli tak aj na prvý dotyk. Sú neskutočné jemné, trošku klzké, príjemné na dotyk aj nosenie. Ešte nikdy som nemala legíny z podobného materiálu, a to ich mám naozaj dosť. Dokonca sa im nevyrovnajú ani tie od Calvina Kleina, čo som si priniesla z Ameriky. Ide o legíny značky Freya, ktoré sú vyrobené z funkčného materiálu vhodného na cvičenie, ktoré odvádzajú vlhkosť. Majú vyvýšený pás, takže z bruška nekĺžu, čo je pre mňa obrovské plus, lebo neznášam, keď si pri cvičení musím každú chvíľu naprávať legíny.

Ja som s legínami maximálne spokojná a rada vyskúšam aj iné veci od tejto značky. Keď som v nich prišla do fitka prvýkrát, nejedna hlava sa za mnou otočila. 









Pyžamko bola jasná voľba odvtedy, čo som vedela, že si budem vytvárať objednávku. Toto bol trošku ťažší oriešok, vybrať si z toho množstva, no nakoniec som výber zúžila na 2 pyžamá, a keďže ide zima, rozhodla som sa pre to s dlhým rukávom aj nohavicami. Ak čakáte, že tu vytiahnem nejaké sexi pyžamko, ste na omyle. Opak je pravdou a zvíťazilo pohodlie. Vybrala som si krááásne pyžamo s ovečkami. Páčilo sa mi už na eshope, no keď som ho vytiahla z krabičky, skoro som odpadla. Farby sú krásne pestré, obrázky ešte krajšie, materiál naozaj jemnučký a príjemný na tele. Spí sa v ňom naozaj super. Nie je v ňom horúco, čoho som sa bála keďže má dlhé rukávy a ja nemám rada keď mi je v noci teplo. No je naozaj super. A keďže mám problém so spánkom, konečne mám nejaké tie ovečky na počítanie navyše. 








Posledný kus, čo som si vybrala sú bezšvové nohavičky. Takýchto nohavičiek nie je nikdy dosť a preto som si povedala, že skúsim tie z Astratexu. Sú síce vínovo ružovej farby, no pod tmavé šaty sú akurát. Sedia krásne, veľkosť zodpovedá tomu čo písali na eshope, proste nemám čo vytknúť.



Ak by ste niekedy váhali, či objednať, alebo neobjednať z Astratexu, moja odpoveď je určite OBJEDNAŤ. Veľkosti naozaj sedia podľa tabuliek, produkty zodpovedajú fotkám, a čo je najlepšie, no pár dní to máte doma a môžete chodiť každú chvíľu obdivovať krabičky. Za mňa teda určite Astratex vedie a určite mu zostanem verná aj naďalej.




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou