Nový rok, nový motivačný diár.

10:14

Ahojte,

prajem vám všetkým šťastný nový rok plný pohody a lásky a hlavne zdravia. Ako už u mňa býva zvykom, aj tento rok vám predstavím môj obľúbený motivačný diár z dielne I can Academy.


Priznám sa, že tento rok som ho videla ešte skôr ako sa dostal priamo ku mne domov, pretože moja kamarátka si ho kúpila. Veľmi som sa tešila, že ho budem mať aj ja.
Ani teraz nesklamali a vymysleli nádherný dizajn.


Už tradične sa diár začína osobnými údajmi a nasleduje obsah a návod na použitie. Ešte predtým však nájdete zoznam predsavzatí na rok 2023, čo je super motivácia ako začať. Návod na použitie je pre mňa ako stáleho používateľa zbytočný, ale verím, že sa nájdu takí ktorí ho potrebujú. 
Ďalej nesmie chýbať prehľad celého roka, sviatkov a samozrejme prázdnin. 









Na začiatku každého mesiaca je prehľad, kde si viete zaznačiť najdôležitejšie udalosti, ktoré vás čakajú. Nasleduje klasický týždenný rozpis pri každom mesiaci. Čo je na týchto motivačných diároch super, je to, že nikdy neviete kedy na vás "vyskočí" parádny motivačný citát, alebo úloha.
Vždy sa veľmi teším, kedy si danú úlohu splním. 







Na záver samozrejme nesmie chýbať miesto na poznámky. 

Tak čo hovoríte na tohtoročný motivačný diár? Slnil vaše očakávania? Ja mám pre vás ešte jeden článok o Srdci ženy 2023 a poviem vám, máte sa na čo tešiť. Taký krásny ešte nebol.



 


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou