DAPFRESH - všetko pre váš iPhone

11:35

 Šťastný nový rok všetkým!

Ahojte drahí čitatelia. Ako sa máte? Vkročili ste do nového roku tou správnou nohou? Ja verím, že áno a tento rok bude skvelý pre nás všetkých. 

Ja vám dnes napíšem o skvelom eshope, ktorý ponúka rôzne kryty na telefóny, aby bol váš iPhone chránený celý rok. Ide o český eshop s originálnym iPhone príslušenstvom dapfresh.cz



Eshop sa špecializuje na vlastnú výrobu krytov výlučne na iPhone čo mne ako dohoročnej majiteľke tejto značky veľmi vyhovuje. Nájdete tam motívy od výmyslu sveta, či už rozprávkové, kreslené, alebo abstraktné. Ja som sa tentokrát rozhodla pre abstraktný motív. Samozrejme doručujú aj na Slovensko a pri objednávke nad 30€ je poštovné zadarmo.

IPhone mám červený a hľadala som niečo, čo by vytvorilo jemný kontrast ale zároveň ladilo s červenou farbou. Vyhral to tento čierny kryt. 

Musím povedať, že ako s krytom tak aj s eahopom som nadmieru spokojná. Balíček prišiel rýchlo a to balenie…tak to bolo to najkrajšie balenie aké som kedy dostala. A mi bolo ľúto rozbaliť ho. Krabičku som mala ešte niekoľko dní odloženú aj s krytom a každý deň som sa na ňu pozerala (hej, som asi trochu divná ale tak aha).



Teraz už mám kryt na mobile nech plní svoj účel. Som veľmi spokojná, pretože výrez okolo fotoaparátu je jemne vyvýšený a tak sa nemusím báť že by sa mi poškriabal objektív. 

Manipulácia s iPhonom v kryte je úplne bez problémov, bočné tlačidlá reagujú presne ako majú a z toho mám obrovskú radosť, lebo niekedy je potrebné na tlačidlá hrozne tlačiť, no v tomto prípade to tak nie je.


Ak hľadáte nejaké kryty s originálnym iPhone príslušenstvom rozhodne odporúčam dapfresh.cz 

Dajte mi vedieť či poznáte tento eshop, alebo či by ste si tam vybrali nejaký kryt. A podporte ich aj na ich instagrame





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou