Jediná záchrana pred komármi

10:51

 Ahojte,

všetkým vám prajem krásny deň. Ako sa máte? Ja mám dnes po veľmi dlhom čase voľno tak oddychujem. V piatok mám ale narodeniny a tak idem upratať celý byt a potom na nákup surovín na nejaké koláčiky. 


Medzitým vám ale idem napísať o mojej jedinej protikomárovej záchrane. Triedila som si fotky a dostala som sa až po leto a napadlo mi, ako ten čas letí a o chvíľu ho tu máme zase. Zbožňujem leto, avšak keďže bývam pri vodnej nádrži v lete máme hrozne veľa komárov. Už od malička mám s nimi problém a vždy keď ma nejaký uštipne mám obrovské opuchnuté miesta a horúce červen fľaky. Za tie roky som si už našla tajné tipy čo na to funguje, no omnoho radšej som ak ich nemusím používať a k štipancom ani nedojde. 




Preto som skúšala repelenty rôznych druhov, prírodné i klasické, oleje i spreje, dokonca aj B-komplex špeciálny proti komárom. Dlho nepomáhalo absolútne nič, alebo len na veľmi malú chvíľu. Potom som natrafila na tento repelent od značky Diffusil. Účinkuje 6 hodín a poviem vám, že ak sa nebicyklujem alebo nekorčuľujem a teda nie som brutalne spotená tak vydrží aj dlhšie. 5 hodín chrani proti ovadom a dokonca 4 hodiny účinkuje aj proti kliešťom a ja môžem konečne chodiť do lesa na hríby. Ako jeden z mála repelentov má aj celkom fajn vôňu a nemusím pol dňa vetrať ak si ho nastriekam vnútri. 

Tento repelent mám z online lekrárne najlekaren.eu a ak hľadáte naozaj účinnu ochranu proti komárom a inej hávedi, isto odporúčam tento. 





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou