Zimný záchranca

23:08

Ahojte, 

tak ako trávite prvé dni nového roka? Stromček ešte stojí, alebo je už odložený a čaká na ďalšie Vianoce? Sviatky a už síce skončili, no zima ešte zďaleka nie, a preto vám dnes napíšem niečo o kréme, ktorý mi dennodenne zachraňuje pleť v tomto období. 


Cerave hydratačný krém mám z internetovej lekárne najlekaren.eu a odkedy mi prišiel robí len samé dobré veci. Mala som možnosť testovať ho dlhšie ako zvyknem obvykle, pretože som mala nejaké povinnosti a tak sa to trošku natiahlo. Avšak nie je to na škodu, lebo som vychytala všetky muchy, ktoré som pri kréme spozorovala. Jasné, ide o Cerave, takže tých múch nebude veľa, ale niečo sa predsalen nájde. 


Ako som už spomínala, testujem ho už dlhšie a teda od jesene. Celá nadšená som ho vyskúšala čo najskôr po doručení balíka. Ide o krém, ktorý je možné používať ako na telo, tak i na tvár. Keďže ja mám dosť suchú pleť, rozhodla som sa, že ho najskôr vyskúšam na tvár. Prvykrát som ho skúsila večer a bol super. Ráno bol však už aj na mňa dosť mastný. Povedala som si, že nevadí, veď ho budem používať len večer. A tak to aj bolo. Až kým neprišla zima. Vtedy sa z mojej pleti stala doslova sušienka a super skvelý záhranca v podobe Cerave hydratačného krému sa mohol konečne predviesť v celej svojej paráde. A veru že sa aj predivedol. 



Myslím si, že už asi každý počul o tejto značke a tak nemusím hovoriť že krém obsahuje telu vlastné ceramidy a je bez parfému. Poviem len, že táto hustejšia konzistencia je na zimu ako stvorená. Ja krém používam iba na tvár, vždy ráno a večer. Pleť mám momentálne v takom dobrom stave ako už dávno nie. Som veľmi rada, že som ten krém vyskúšala a už na ňho nedám dopustiť a odporúčam ho aj mojim pacientom v lekárni. 

Za mňa dostáva tento krém jedno veľké ÁNO a čestné miesto na mojej poličke. Čo je váš must have na zimu? 


You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou